Lediga Tisdag.

Idag är vi lediga. 

Alice fick vara hemma från skolan i dag oxå.
Snorig och dan. 
Så det blev en extra ledig dag så hon kan gå i morgon. 😊

Igår var jag på första passet på actic.

Gick bra och övningarna kändes som att det är något som jag kommer att klara av  🖒💪


Hade lite träningsvärk i går redan. 
Så ja ni kan gissa om jag har det idag 🤤🤤🤤🤤
Kära hjärtanes säger jag.
Hela kroppen värker.
Aj aj .
Men jag då vet jag att kroppen har använts 😂

Idag ska jag träffa Ida som jag går för på jobbet.
Ska bli super kul 😁

Idag skulle jag göra en kyckling till lunch. Med fläsksvålar.
Fy hunna så den påsen luktade 🤢
Vet inte om jag vågar använda den till kycklingen. 
Kanske sabbar allting 🤔
Nåja vi får se  vilket jag gör. 

Nu blir det kaffe i alla fall 😁


Puss puss 💋




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min egna saga

Det här är en saga om mig och mitt liv. Den är glad, den är sorgsen, den är ärlig.

RSS 2.0