lördag !

Ny dag och det är lördag.
Ledig helg o hälften av familjen är samlad.
I går bokade jag en konsert till mig o Gunilla.  Stiftelsen fattar ni?? Äntligen tog jag tag i att gå på dom.
16 Mars då är det dags. I Norrköping. 
Åh jag är så glad. 
Så vi på kul. 
Gunilla och jag har alltid gillat dom båda och sagt att nån gång ska vi se dom. Och nu fick  vi till det 👏👏👏👏
Lyckan är total.

Jag har tagit lite före o efter bild gällande vikten.
 Men jag tror jag håller lite till på den. Några har fått sett den men inte alls. Så jag väntar lite till. Den som väntar på något gott. 😉

Idag ska vi till jontes syster och fika lite.
Det ska bli trevligt. 

Sen har vi inte så mycket mera inplanerat idag. 

Frukost på sängen idag.
Lyx på hög nivå 😚😚😚😚

Nu ska jag skutta in i duschen.

Kollar ni förresten på hem till gården?
Jag kollar lite då o då.  Följer en stund o så faller de bort. 
Man kommer snabbt in i serien  om man säger så. Men nu har de varit ett tag då jag sett.  Åh herre min skapare så sorgligt det va i går.
Och ja jag är sån sucker på serier. Det är inte på riktigt. Men jag blir så berörd av serier.  Lever mig in i det till 100 % ännu värre är det om det är en kort serie ned ett faktiskt slut.  Ja då stannar ju livet en stund 🤣🤣🤣🤣
Störd man är.

Nä hopp in i duschen.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min egna saga

Det här är en saga om mig och mitt liv. Den är glad, den är sorgsen, den är ärlig.

RSS 2.0