sociala medier.

Ja idag då slog det verkligen till.
Bland det vidrigaste jag sett. 
En man som sexuellt utnyttjande en häst. 🤢
Ja det räcker så va?
Behövs bilder?
Kanske ev en video?
Ja för så var fallet. En video.
Förstår Ni?
Fy mådde så dåligt efteråt.

Men det mest intressanta i historien är då att vi kan tycka så olika.  Och hur vi tolkat hur den andra svarat.
Nä jag släpper det.
Det har redan förstört morgonen så nu tänkte jag att resten av dagen blir bra 😊


Idag har jag varit och träffat en tjej som jag ska bli god man åt.
En rar tjej. Kommer nog bli bra till slut 😊

Nu tänker jag njuta av resten av denna lediga dag.
Imorgon  är det full rulle från start kan man säga. 

Puss o kram 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min egna saga

Det här är en saga om mig och mitt liv. Den är glad, den är sorgsen, den är ärlig.

RSS 2.0