Söndag.

Nu är helgen avklarad för denna gång. 
Samma underbara känsla varje gång 😊
Lika motigt att köra igång lördagen lika skön är söndagen när den kommer 🤗
Dock jobbar jag i morgon så jag är ju inte ledig direkt.
Jobbar kväll.
Men det tar vi i morgon.

I morgon kör vi igång med attack dag numer 1 av 3.
Nu ska sista rycket in innan sommaren tänkte jag.
Så 3 attack och sen byter vi lite strategi. 
Ja jag vet att jag är helt hopplös.
Men det är så här jag fungerar 🤣

Igår fick jag en riktigt kärleks förklaring av min man.

En smörgås med massa hjärtan.
Rart va 😍

Nu ska jag njuta av en kaffe. 
Sitter med en toning av nått slag från dollarstore.
90 minuter ska den sitta i 😅

Ha en fin kväll.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min egna saga

Det här är en saga om mig och mitt liv. Den är glad, den är sorgsen, den är ärlig.

RSS 2.0