Nerbäddad i sängen.

Nu börjar livet utan sovmorgnar igen.

Imorgon ringer klockan 06.00 🤗
Jobbet väntar.

Idag har vi haft kalas för Alice som fyller 6 år på onsdag.
3 kalas ska de bli. Ett avklarat 🌞


Dagens finaste tårta.

Made by me 👍👍😁


Jag och födelsedagsbarnet 😍




Dagens outfit.

Klänningen hittade min underbara man på hm förra året.

Alice har varit så nöjd över sina presenter idag.
Älskade unge.

Jonte fyller ju år han oxå.
Så han fick äntligen  sitt bondespelet. 
Så kvällen har gått åt till sällskaps spel.
Det va länge sen 🤓
Riktigt kul. (Ännu roligare att jag vann) 


Nu säger jag godnatt och fortsätter med min ljudbok.

Vecka 36 av Sofie sarenbrant. 👍


Puss o godnatt ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min egna saga

Det här är en saga om mig och mitt liv. Den är glad, den är sorgsen, den är ärlig.

RSS 2.0