Ibs baksida.

Tänk va de kan sätta käppar i hjulet.

Jävla skit rent ut sagt.
Jag skulle ut och springa men de ville visst inte magen.
Den har gett sig totalt 😔
Dan oxå. 
Nåja man får acceptera motgångarna och göra något positivt av de.
Jag har tagit tabletter o hoppas på att magen blir bättre.
Kanske en kortare runda sen.
Jag vill ju inte riskera att skita på mig under turen 🤓
Nä vi får avvakta lite.

Idag ska jag ut o hämta hulda.
Längtar efter henne nu ❤

Igår gick jag in på 1177 mina vårdkontakter.  Där kunde jag se min efterlämnat remiss 😁

Så nu är vi väl på banan igen ☺👍

Nu ska jag vila magen lite och se om de vill ge sig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min egna saga

Det här är en saga om mig och mitt liv. Den är glad, den är sorgsen, den är ärlig.

RSS 2.0