Ny vecka och energin byggs på.

Så där då har en ny vecka tagit fart igen.
Det är alltså måndag och nya möjligheter öppnar upp sig.
 
Har i dag skickat i väg en intresseanmälan på en lägenhet som skulle passa oss perfekt.
Så nu håller vi tummarna för att vi kan få den.
Det skulle va så jäkla skönt.
Vi hoppas.
 
I dag började jag skriva på nya uppgiften så jag är i gång i alla fall.
Men ja så mycket mer än det är det inte.
Men jag får sätta mig i morgon igen och försöka göra klart.
 
I dag har jag klarat av en löprunda, 2x 1km blev det.
Mycket nöjd över det måste jag säga.
Men det tog i mot. men så till slut var det bara i med lite medicin och sedan iväg.
 
nu ska jag i väg och jobba ett par timmar sen väntar en ledig kväll.
Det ska bli bra skönt, lite pynt kom upp i går. Men långt i från allt nästa helg kommer nog granen fram skulle jag tro.
 
Nä nu måste jag göra mig redo för att jobba.
 
ha en fin grå fast fin måndag.
 
PoK



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min egna saga

Det här är en saga om mig och mitt liv. Den är glad, den är sorgsen, den är ärlig.

RSS 2.0