Glad påsk 🐣

Då va årets påsk här, våren börjat närma sig med stormsteg. 
Vi har odlat en hel del i år. Mycket på grund av våran karantän vi hade. 
Då fanns det så mycket tid.

Nu har jag kommit igång med jobb igen. Så himla skönt att vara igång. Jonte är oxå igång igen. Han har det lite jobbigt med rösten bara som inte vill återhämta sig. Hoppas det blir bättre snart.

Den här veckan har jag varit ute på två löppass. 
Inte långa, men jag har kommit ut. 1.7 km första gången och i går blev det 2.6 km så jag är nöjd.  Andningen har gått kanon trotts pollen. 
Känns kanon.

Vi har börjat prata om vad vi ska göra i sommar. Men känner att så länge denna corona löper fram så är det ingen idé att boka nått.  Vi kanske får ta o tälta lite istället 🙂 

Nu ska jag ta vara på den här söndagen.

Ha det gott.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min egna saga

Det här är en saga om mig och mitt liv. Den är glad, den är sorgsen, den är ärlig.

RSS 2.0