Vart är våren?

Ja snälla ge mig sol o värme snälla.
Förra helgen gjorde jag fint på balkongen och då har det varit snålblåst,  regn, snö o bara kallt. Lite värme vore fint ☀️

Idag är jag ledig.
Det betyder att jag gick på ledig helg redan i går.
Så himla skönt 😊
Firade in det med en skön tur i nya löparskorna.

Dom är kanon dessa skor 👏

2:a gången som jag sprang med  dom och det är skillnad. Dom är mjuka o sköna,  ger ett stabilt stöd för fötterna.
Nästa tur blir på söndag 🏃‍♀️


Annars så rullar livet på.
Lia på utbildningen, men jag har ett special uppdrag då jag va i karantän två veckor. 
Har inte riktigt kommit igång med det.
Är mer inne o tänker på examensarbete som snart ska igång 😳
Hua säger jag 😳

Idag blir det bara lugnt och skönt här hemma.
Ska i väg o handla lite.
Sen bara plocka lite här hemma.
Gud så skönt 😊

Trevlig helg.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min egna saga

Det här är en saga om mig och mitt liv. Den är glad, den är sorgsen, den är ärlig.

RSS 2.0