12 Januari 2021.

12 dagar in på det nya året.
Så vad har hänt sen sist?
jobbat ganska mycket, många nätter vilket inte är nått jag tycker om.
Men ja det går det med.
Annars rullar väl kaoset vidare. Skolorna är i full gång vilket jag tycker är bra skönt.
Lite rutiner som är på gång i alla fall.
 
Jag var i väg och tog mitt vaccin i söndags så nu är det bara att vänta på dos numer 2 om ca 3 veckor.
skönt att man tagit första nu i alla fall.
 
Snart ska jag logga in på ett gruppmöte med min grupp i skolan.
Det vankas redovisning om ca 1 vecka.
Nu är det inte långt kvar på denna utbildning och hur framtiden ska bli det återstår att se.
 
Nu måste jag börja förbereda mig inför träffen.
 
ha en fin dag.
Johanna
2021-01-12 @ 10:22:56

Hej min vän. Spännande! Vad utbildar du dig till? 😊

Svar: jag utbildar mig till stödpedagog, färdig i sommar 👍😊
Sofia Säv

Anonym
2021-01-15 @ 08:04:59

Ahaa, va kul😊Är det jobbigt?

Svar: tycker det är super intressant. vissa stunder känns de bra motigt med att jobba heltid o plugga 50% men det går. Du håller oxå på att pluggar om jag fattat rätt? 😊
Sofia Säv

Johanna
2021-01-16 @ 12:21:31

Ja man lär sig ju nåt på vägen, brukar funka som någorlunda motivation. Men förstår att det blir lite mycket att dessutom jobba heltid. Var så jag gjorde 🙉Ja jag har hoppat på min uska utbildning igen, började för.. X antal år sen men livet kom emellan, blev för mycket då. Nu blev jag nominerad och antagen, att jobba 50 och få betalt för heltid under tiden jag pluggar😁

Svar: men wow vilket bra erbjudande. hoppas det går bra med plugget 😁 man blir glad att läsa att dom vill satsa på uskor. 👍
Sofia Säv

Johanna
2021-01-16 @ 12:22:49

Så pluggar 50 och jobbar 50.Riktig lyx! Har aldrig varit såhär mycket "ledig" 😄

Johanna
2021-01-17 @ 19:18:48

Ja det går riktigt bra faktiskt 😁Kul att de satsar. Och Har ju redan pluggat lite mer än halva sen innan så är snart klart, hoppas jag😄




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min egna saga

Det här är en saga om mig och mitt liv. Den är glad, den är sorgsen, den är ärlig.

RSS 2.0