Semester och halvvägs.

Nu börjar vecka 3 av min semester.  Åh det går så fort. Tiden springer iväg. 
Vet inte om jag upplevt att semestern gått så här fort någon gång.

Starten av semestern blev en träff med Rönngatan.  Vi testade på att spela panel. Så jäkla kul Emmy och jag ska spela mer i höst. Det blev en härlig kväll med lite tårar då det  var ett avslut för mig och min fina grupp. till hösten väntar nya utmaningar. En så lyckad kväll .

Under vecka 1 så åkte alice och jag på roadtrip till ullared. Älskade unge va kul vi hade 😊
Hon har blivit så stor min tjej.  Det blev verkligen en mor och dotter dag. Sov på hotell och bara hade de bra. Sams hela resan oxå 🤣

Annars har vi bara tagit dagen som den kommer,  en riktig semester med andra ord.

Nästa vecka min sista vecka åker jag och jonte på dejt ❤ bara han och jag så underbart. 

Nu dags för lite lunch 😊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min egna saga

Det här är en saga om mig och mitt liv. Den är glad, den är sorgsen, den är ärlig.

RSS 2.0