sista återkoppling på skolan.


Och jag är så sjukt stolt.
Så bra betyg,  när klockan på armen darrar till och visar att jag fått återkoppling på min sista uppgift Ja då fick jag först en klump i magen. Så här tidigt ska man inte få återkoppling.  Men så jäkla fel, där slår jag upp en fin återkoppling och högsta betyg 🥂
Så nu är det bara mitt examensbetyg som ska dimpa ner så är det helt över. 
Min pluggtid är då över.
Lite vemodigt måste jag erkänna.
Men oxå så skönt.

Annars då?
Haft en supermysig helg med familjen.
Middag på restaurang ❤
Sova under bar himmel, ja jag vet vi är lite störda men vi bädda upp på balkongen.  Riktigt mysigt 🥰❣

Jobbet är det fruktansvärt mycket just nu. 
Massa sommar scheman som ska göras som jag inte gjort tidigare. 
Men jag borde snart vara i mål med det oxå.
Men nja lite stressande Men även kul oxå.

Nu ska jag njuta av kvällen innan det är dags att sova.


Pok



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min egna saga

Det här är en saga om mig och mitt liv. Den är glad, den är sorgsen, den är ärlig.

RSS 2.0