Årets födelsedag närmar sig.

Japp I morgon är det jag som fyller 37 år gammal.
Och här sitter vi.
Det senaste är att på Söndag får vi komma ut igen.
Allt hänger på dagens testning som snart ska äga rum. Jag och dom stora barnen ska testa oss.
Nu håller vi tummarna att det inte visar något. 

Igår så hjälpte Emmy oss att handla lite.
Och så kommer hon med en överraskning till mig.

Gissa om jag blev glad ❤
Det värmde långt in i hjärtat det❤

Så vad har vi roat oss med då under dessa dagar?

Vi har frostat av frysen.
Tvättat fönster och bytt gardiner.
Fixat ett av under skåpen i köket.
Plantera om våra grödor.

Ja det är det vi har pysslat med,  sådant som vi tänkte länge på men aldrig blivit av men nu så.

Idag ska jag ringa till skolan för att få min uppgift som jag ska göra.

Jag kommer inte kunna genomföra min praktik som tänkt så jag får helt enkelt komplettera med en annan uppgift så jag ska ringa och prata med läraren i dag.
En av dagens uppgifter. 

Sen finns det alltid något annat att pyssla med här hemma 🤪

Ha en fin fredag och njut av varandra ❤
Johanna
2021-03-20 @ 22:16:19

Så de stora barnen testade positivt de också alltså? 🥴

Svar: japp, alla utom jag har/haft covid. vi andra 3 släpps ut I morgon i det fria och dom andra två sitter inne ca en vecka till.
Sofia Säv

Anonym
2021-03-21 @ 07:38:15

Skönt ändå att ni verkar klarat er bra iaf, att det blev lindrigt.❤️ Och även kul å se att vaccinet faktiskt tycks ha effekt då eftersom du klarade dig🙂

Svar: Ja det måste jag säga att det är spännande att se hur man reagerar. jag har inte klarat av att hålla avstånd hemma, medan dom äldsta barnen har suttit mer eller mindre i sina rum i en vecka. kommit ut och hämtat mat bara. alla utom jag har blivit sjuka. Så någon effekt ger nog vaccinet.😊
Sofia Säv




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min egna saga

Det här är en saga om mig och mitt liv. Den är glad, den är sorgsen, den är ärlig.

RSS 2.0