covid 19.

Då var det dags för oss.
Igår fick vi svar på alice prov att hon är positiv. 
Hon ha alltså covid.
Nu väntar en vecka I karantän för hela familjen.
Inget jobb eller skola  den kommande vecka för någon av oss.

Symtomen för Alice var knappt märkbara. Lite rinnig näsa och huvudvärk.  Det va allt. 
Hon har högst troligt fått det på skolan. 

Så ja nu vet vi vad vi gör i minst en vecka till.
Väntar på att läkaren ska ringa mig så vi får ytterligare information vad som gäller.  Det fanns redan tydliga riktlinjer i första meddelande vi fick. Inget är som väntans tider.

Ser inte lika pigg ut i dag då både jonte o jag känner oss hängiga 😷
Bara vänta o se då.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min egna saga

Det här är en saga om mig och mitt liv. Den är glad, den är sorgsen, den är ärlig.

RSS 2.0