Dag 3 i karantän.

En ny dag har tagit fart i karantän lägenheten.  Tiden går så sakta. 
Igår blev det serie maraton. Tunna blå linjen tror jag den hette.
Den va riktigt bra. 

Annars händer inte så mycket. 
Jonte låg däckad hela dagen I går.  Men I dag är han uppe igen ❤

Min praktik som skulle ha börjat i dag blev inte av. Jag kommer få en uppgift istället som jag ska göra.
Så tråkigt, hade lite planer hur jag skulle lägga upp det, men nu blir det inte så.

Idag har jag fixat lite på balkongen.
Jag är ju lika dum varje år som inte plockat ihop när vintern kommer så det blir alltid kaos när våren kommer. Men nu så är det i ordning i alla fall 😊

I morgon ska jag nog plantera om våra plantor , man får ta lite i taget  så man har nått att göra om dagarna. 

Man får ta dagen som den kommer.

Vi har nu tagit test hela familjen så nu får vi se om vi klarat oss allihopa.

Ha en fin dag ❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min egna saga

Det här är en saga om mig och mitt liv. Den är glad, den är sorgsen, den är ärlig.

RSS 2.0