Dag 4.

Idag trillade resultatet in om familjens covid test. Jag och Simon var negativa,  jonte var positiv 😷
Det var dock ganska väntat.
Men så jävla segt.
Jag är så innerligt glad att ingen av dom är så jätte dåliga.
Nu väntar vi igen på att läkaren ska ringa så vi får veta vad nästa steg blir.
Men om jag läst rätt så kommer detta fortsätta till nästa tisdag.
 Ja det är så det är helt enkelt. 

Jag kommer I år att fira min födelsedag i karantän. 
Grattis till mig 🙄

Men det hade kunnat vara värre.

Ta hand om er där ute ❤
Johanna
2021-03-18 @ 08:24:07

Jävla skit virus. Krya på er!! ❤️

Svar: Ja det är ett riktigt skit detta virus 😔
Sofia Säv




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min egna saga

Det här är en saga om mig och mitt liv. Den är glad, den är sorgsen, den är ärlig.

RSS 2.0