Gud va tiden går.

Ja jösses vad tiden springer I väg.
Nu har jag gått på min tjänst som stödpedagog I 1 månad. Och jag trivs. 
Lite nya uppgifter,  tjänsten formas sakta men säkert framåt. Det är så spännande 🙂
Skolan rullar på med fina betyg 🙂
Nu är det inte långt kvar. Sista delen på denna kurs sen är det Lia och examensarbete sen är jag klar.
Nu längtar jag tills jag är klar och kan få andas ut lite.  Det tar lite och jobba heltid och plugga halvtid men  det går.

Annars i livet då.
Det har varit så sköna dagar nu ett par dagar med sol och riktiga vårkänslor ☀️
Igår premiär cyklade Alice i stan, hon har bara cyklat hos mormor o morfar då det tagit lite tid att få bukt på hur man ska göra när man cyklar men nu så.

Hon börjar bli så stor ❤

Idag var jag och Simon på äventyr,  uppskrivning stod på schemat och han gjorde en Fia,  51 poäng o 52 är godkänt.  Men han va så nöjd ändå. Nästa gång då jäklar .

Jag har hunnit med att pryda min kropp med ytterligare en tatuering 😁

Så himla nöjd 🙏
Och ja jag är inte klar utan nu planerar jag för nästa😆

Jag njuter av livet, det känns så bra allting.
Bitar som faller på plats precis som det ska.

Ha det så bra nu allihopa så syns vi snart igen 😊





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min egna saga

Det här är en saga om mig och mitt liv. Den är glad, den är sorgsen, den är ärlig.

RSS 2.0