Dags för uppdatering av livet.

Ja nu va det bra länge sedan.
Så vad händer då?
Jobb och skola rullar på, 2 veckor kvar till examen för mig. Två års slit är snart slut hur kunde det gå så fort? Nu är det "bara" examensarbete kvar. 
Barnen har två veckor kvar sen väntar sommarlov ☀️

Var i väg och handlade examenskläder till mig och alice I går. Min unge ska sluta lågstadiet 🙈
Snälla stoppa tiden nu det går för fort. 

Jobbet går på som det ska, nya utmaningar att ta tag i vilket är spännande 😊

Jag håller på att kämpar med mig själv och min kropp o självkänsla. 
Man kan väl säga att jag njutit av det goda på tok för mycket,  10 kg plus för mig.
Ja i ärlighetens namn jag blir så trött på mig själv men ingen annan har tvingat mig så är det.
Så nu är det jag som ska ta tag i saken. 
Måste hitta min balans igen och det vet jag att jag kan. Och jag är på gång. 
Självklart så vet jag att jag är fin precis som jag är, men för kroppen så sliter det på många sätt att ligga för mycket på plus kontot.
Har kommit igång med träning hemma,  löpningen är pausad på grund av pollen som håller på att jävlas. Men ja jag känner ändå att jag är på banan och på rätt väg 😊

Nu ska jag njuta av lite ledig fm i soffan,  så fruktansvärt trött I dag.

Ta hand om er och njut av livet ❤
Johanna
2021-05-18 @ 11:06:17

Du är så duktig Fia, kommer fixa både träning och examensarbete galant. Träningen får du skylla på corona, man kan skylla allt på den nuförtiden 😄

Svar: Ja det kan man alltid skylla på 🤣
Sofia Säv




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min egna saga

Det här är en saga om mig och mitt liv. Den är glad, den är sorgsen, den är ärlig.

RSS 2.0