Ledig fredag.

En ledig dag, kroppen tyckte visst att det va en bra idé att reagera lite extra på pollen i dag 😔🥱
Men med lite medicin ska de nog göra susen 👍

Igår fick jag återkoppling på min Lia uppgift, ett starkt VG 👏

Satt i går och skrev med min kurskamrat om våra betyg, hon är en riktig klippa. Toppbetyg på allt oxå. Sjukt duktig, för första gången så är jag så himla stolt över mig själv och mina betyg. Jag har två VG på hela kurser och resten G och jag är stolt. Jag har pluggat på halvtid, jobbat heltid, jobbat som godman samtidigt som jag har pysslat med alla pusselbitar för att få familjelivet att gå ihop med diagnoser hit o dit, ständiga besök på hab och barnmottagningen. Mina egna krämpor med cellförändringar som tog hårdare än vad jag trott.
Jag är så stolt över mig själv. Jag vet att jag många gånger är hård mot mig själv och sätter höga krav. Men jag har verkligen utvecklas i mig själv. Genom denna utbildning så har jag blivit starkare i mig själv.

Nu ska jag ta en bit i taget och bygga upp det sista med mig själv, med det menar jag min fysiska hälsa. Jag kommer att komma till det jag strävar efter, jag är redan på väg.

Många tycker att det inte är passande att skryta om sig själv,  men det tycker jag.
För jag är så bra på att vara just jag. Och framförallt jag är bra på det jag gör 🙏

Nu ska jag vila lite innan alla slutar kl 13 och vi ska njuta av fredag med familjen ❤
Imorgon väntar helg jobb 👍

Ha en fin fredag 🥂
Johanna
2021-05-23 @ 16:08:28

Vet du vad Fia? Man får visst skryta om sig själv när man gör ett jävla bra jobb. Du ska vara stolt över dig själv. Varför skulle man inte lyfta fram sig själv och sina bra sidor? Hejja dig ❤️❤️

Svar: det är så sant så sant. Man ska va stolt över sig själv och skryta lite då o då, vem vill vara som alla andra? ❤
Sofia Säv




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min egna saga

Det här är en saga om mig och mitt liv. Den är glad, den är sorgsen, den är ärlig.

RSS 2.0